Cheerleading Träning

Hejsan allihoppa :)
Har just kommit hem från Cheer träningen, kul som alltid yay! Fast Malins ''kille'' var där så det var extra kul och jag var ganska jobbig om jag ska vara helt ärlig. Skulle inte förvåna mig om Malin hatade mig, förlåtförlåtförlåt haha. Påväg hem åkte jag och My med Louice (ännu ett förlåt, fast denna gång till Anna som vi lämnade haha). Juste, på träningen skulle man typ intervjua varandra. Jag, Sara & lilla Rebecka. Asså det gick ju inte bra kan jag säga er, Rebecka låg på golvet och skrattade så mycket så jag och Sara höll på dö haha. Sen fick hela laget damp på mig för att jag och Hanna hade vattenkrig, men jag fick all skäll -.- Ha det så kul med din lilla hänglås snubbe plutten :) Hehe.
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0