Bläckfisk är g.r.o.s.s!

Hejsan! Idag har jag skrattat förfullt igen, gör det ofta numera hehe. Pratar med min änä bänänä nu och det alltid kul :) Måste bara säga en sak, jag är snart 15. Om typ 4 månader. Och vi skulle kolla på en film idag på svenskan men en viss magnus sa att det var 15 års gräns så vi fick inte kolla?! Haha sjuukt! Marie är lite trög. Vi fick inte kolla på en scen när en kanin dödade en människa typ, fast det kanske var bra för det låter inte så jätte intressant haha. Sen åt vissa i skolan äcklig bläckfisk?! Uschaa! Blööh gjorde bort mig!
Filip: *Rotar i min väska*
Nicole: MEN VAD GÖR DU?!
Filip: Men jag kollar lite!!
Nicole: *Slår filip på armen*

Så kommer sigge vår matte lärare.
Jag ba: Han är dum, han rotar i min väska!
Sigge: Det var dumt Filip.
Nicole: Japp
Sigge: Men Nicole vad gjorde du då?
Nicole: SLOG HONOM :D
Sigge: Då har vi två dummisar.
Filip: HAHAHAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0