96or?!!

Glömde berätta en grej, igår när jag och Malin var påväg till träningen (inte Malin min tränare, utan en i mitt lag) så var det några killar som ba: HEJ 96:OR!! Haha va? Jag är 94:a och Malin är dessutom 93:a. Störda killar, men dem var i 18-åldern typ så vad vet dem om sånt. Haha snacka om att vi kände oss mini.

Imorgon är det CAMP med seniorerna (alltså erika också, yay!) det ska bli kul. Träningen på Söndag är flyttad tills imorgon eftersom att det är tränarutbildning, men min tränare Louice frågade om jag ville vara demo där, typ bygga lite osv. Det ska bli kul :) Får se vilka andra i laget som också ska komma. Sen är jag hos pappa på helgen också så den är ganska fullspäckad, tror inte att jag kan blogga så mycket tyvärr. Eat, Cheer, Sleap - Repeat.

Aja nu ska jag dra till skolan snart, luciaträning & matteprov.
Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0