Träning!

Hej:)
Kan inte blogga så värst mkt, har bråttom.. jag trodde träningen började 6, men nej den börjar 5 tydligen :o
Jaja idag hade vi fotbollsdag all the day long:P Jag nuddade bollen , mouhaha! För er som inte vet så suger jag på fotboll! Jaja jag fick iallafall beröm för min.. hörna kallas det eller något:)
Men nu ska jag packa ihop! Det är sista träningen om jag minns rätt & vi har try out.
Läste just på hemsidan, det står att diamonds jr.a har lediga platser? :o det kanske är reserver..
pusssss

Kommentarer
Postat av: ebba

hejhej! jag tycker att båda dina bloggar var fina! du var ju faktist bra på fotboll!!! hihih

Ebba :]

2008-06-11 @ 17:24:47
Postat av: nicole --> ebba

hahah tack:P HAHA jag gjorde ju så vi förlorade nästan ^^

2008-06-11 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0