Living Lohan

Halloo! :)

Har precis satt på datan. Har suttit och kollat på Living Lohan heeeela morgonen. Men klaga, det gör jag inte (;
Det är min favoritserie :D Den går på E! Man får bara den kanalen om man har viasat tror jag... Den är iallafall från USA.
Ali(ana) försöker bli känd. Inte bara genom att vara lindsays lillasyrra, utan också att hon blir artist eller något sånt.
Så det är det hela serien går ut på ungefär.. Deras hus började typ nästan brinna eller va det var, sen är det nån som typ förföljer henne & massa..

Ska kila nu :)
 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

ohh.. jag har också E, vilken tid kommer det?

2008-06-26 @ 16:08:35
URL: http://juliaecool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0