''It's your god forsaken right to be loved loved loved loved loved...''

Jag älskar den låten. Den är nog min favorit låt. Men dock inte originalet (hur mycket jag än älskar den med.) Men den nya omgjorda :) Den är sjukt bra. Tycker jag iallafall.
Jason Mraz - I'm yours

Jag har lyckats få i mig 2 mackor. Bättre än ingenting iallafall. Hehe. Hoppas nån slår en signal så jag kan hitta på något med någon. Kanske Amanda Gribbe? Men om jag mår så här så orkar jag inte göra något :/ Typiskt att bli sjuk nu. Ni som känner mig vet att jag blir sjuk väldigt sällan. Och när jag väl blir det så är det på typiska tillfällen. Nu är ett bra exempel. Åh det är hopplöst! Jaja jag ska sluta klaga för det är iallafall början av sommarlovet så det lägger väl sig snart.. Hade vart värre om det var juli/augusti. Fast iochförsig. Man vet ju aldrig om vädret kommer bli på bra humör igen eller inte. Ingen sommar utan sol & värme. Så är det bara! :)

Ska se vad jag ska hitta på nu, kanske ringa gribbe. I don't know.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Cornelia

svar: tack :)

2008-06-19 @ 19:55:48
URL: http://cornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0