Hos Nikki

Haaalloo :D Sitter hemma hos nikki just nu.. Har sovit över här sen igår. Ska sova här inatt med. Är hemma imorron (;
Igår var jag med några av tjejerna först. Sen skulle jag på nån fest med nikki osv. Sen så hade vi det skit kul. Sen var det en gammal gubbe som var full han kom från öland btw haha :P Aa så jagade han mej och det var skit läskigt jag hoppade på nikki. Sen satt han på en stol och mitt i allt, (det var jätte många där) så ramlar han HAHAH så typ tror alla att han har fått nån stroke eller något. Men han var bara cp. Sen så gick vi ut från alla tråkiga vuxna, jag nikki michael och en idiot (: Sen så försökte dem spela fotboll. HAHA. Dem sög :P Men iallafall, jag har inte vart hemma.. så det är nog därför jag inte har hunnit blogga så värst mkt.

Saknar alla jätte jätte mycket :/ Men aa får väl ta och träffa dem snart också. Nu måste jag dra (:
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0