Fredag den 13e

Hej. Sitter här med amanda. Hon kollar egenom mina mobilbilder. Hur intressant kan det vara från en skala 1 till 10? Hon är faktiskt den ändå som får kolla egenom dem, kan dock bero på att hälften av bilderna är på damen! Haha hon förklarade just en grej som jag brukar göra:) Stämmer faktiskt. ''N.B'' haha bara jag och gribbe fattar.
Föresten har emelie skaffat blogg! Yeeeeeeey! :) Mohaha!
Asså vi har verkligen inget liv. Egentligen skulle vi vara på studsmattan nu, äta choklad bollar & dricka nåt gott. Aa iallafall för 1 år sen. Nu sitter amanda här och fotar sej själv. KAMERAFJOLLA! Och jag nördar min fula blogg. Men det regnade faktiskt nyss, ösregnade dessutom. Haha amanda fotade nyss en bild på sig själv och börja asgarva, hon tyckte hon liknade munspelsmannen. Höhö. Sjuk tjej! Aj lav ju eniway. Ju ar maj best frend endåå! (Märk min ironi)
Nu ska vi ut med cp klumpiga hunden! Verkligen störd hund hahahahaha! :D Världens sötaste:)
Sen ska vi nog dra till tjejerna, orkar inte röra på mej. hah.
Pussssss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh kul med ännu en cheerleader :D

2008-06-13 @ 18:20:42
URL: http://izzabelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0