Film

Hej igen.
Nikki kollar på film så jag och hennes lillebrorsa sitter i hans rum, vi har redan kollat på en film, orkar inte kolla på en till, hih. Jaja han nördar min mobil och jag nördar hans data (: Stackarn han vågar nog inte säga emot. Haha skoja bara. Juste jag & Alle bestämde att alla skulle sova hos nån av oss fast vi har ju inte snackat med dem andra än (a) Undrar när det blir av. Föresten skulle jag på bio med min älskade kristina idag. Men nej för mamma ¤#"%"¤&%" damp! :P Haha men kristina ska ju flytta till Cuba om ni inte visste, den 21 augusti. Hallå får man inte gå på bio med sin bästakompis för sista gången på 3 år?! Sjukt. Men vi får gå imorgon, ifall hon inte redan gått nu med nån annan. Bajs.

Jaja hon får väl komma på min och alles lilla chix kväll. På tal om sånt.. jag och amanda gribbe hade nån tjejmiddag , fast vi glömde middagen så.. resten får ni figure'a ut (; Om vi säger såhär: Kristina fick damp, amanda j tog fram och lagade världens äckligaste pasta och alla höll tyst. Hihi (a)
Nu måste jag gå och dampa lite på Michael (;
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: diana

amn, är du cheerleader?! as coolt ju!

såå. "populär-tonåring-i-USA" :D

lucky you!

2008-06-21 @ 22:23:54
URL: http://dirtee.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHAHA, I remember! men vaddå för liten chix kväll? :P

älskar dig!

2008-06-22 @ 11:25:33
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0