+

Eftersom att jag inte har så mycket att göra nu.. heh. Så tänkte jag skriva lite om vad vi gjorde idag :)

Först träffades vi alla på ryavägen. Så plingade vi på hos mitt hatobjekt Sebbe. (No offence..) Fast Alexandra ville att vi skulle gå in en och en. Typ att nån plingade på, sen gick den in. Efter två minuter plingade den andra på... osv. Då sa dem att jag skulle börja. Men NO WAY att jag går in först, att jag ens går hem till honom. Så då gick vi 2 och då istället. Först gick Alexandra & Linnea in.. Sen jag och Mange osv.. Så ba; Men oj är ni här? Hej. Fast jag och magnus sabbade det. Vi började asgarva. Alexandra och Linnea fick gå in.. Sen kom jag och magnus. Han såg skit förvånad ut när han såg oss. Han ba; Asså jag vill inte skicka iväg er.. men asså.. Jag är skittrött. Jag ba; Jaha, sov då. Han ba; Meh.. Jag ba: Vadå, varför är alle och linnea hos dig då? Han ba; Men dem får också gå nu.. AAH HATA! Vi bråkar typ hela tiden. Men inte så konstigt,  han e en idiot! Jaja så gick vi runt lite i töjnan sen gick vi hem till mange. Sen så gick linnea haha. Sen så körde vi guittar hero. Fast jag klarar ju fan inte ens av easy så vi stängde av. Dem var så himla taskiga haha:P Dem ville att jag skulle göra expert på en låt som dem inte ens klarade av. Asså jag fattar inte ett skit av det där spelet så dem började asgarva, ahah. Sen gick vi till konsum sen gick jag hem.. aa och nu sitter jag här :)
Asså det där var nog det skummaste jag någonsin gjort.. fett tråkigt var det också!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan hoppsan!

Tack så mycket att du gillar min design, jag har inte heller någonting emot den faktiskt! hihi. Saken är den att jag brukar göra designer till höger och vänster men det är för det mesta till mina vänner eftersom att det tar så lång tid, så jag vet inte riktigt vad jag ska svara... hmm.. svårt! Snart får jag börja ta betalt.. det är så många som vill ha, haha!

2008-06-23 @ 20:54:46
URL: http://fjeril.blogg.se/
Postat av: AlleBalle :P

hahahaha, våran dag idag va ju bääst x)

NOOOOOT!!!!!!

hahahah, okeeje jag har daaamp just nu xD



aja, älskar dej nicole <33

2008-06-23 @ 23:07:53
Postat av: Nicole

Haha :P Älsar dig med <3

2008-06-23 @ 23:09:04
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0