After rain comes sunshine

Hejsanhoppsanfallerallera!
Hoppas alla har det bra.
Jag som, har tjatat i flera månader på pappa efter photoshop.. hittar igår photoshop färdig installerat på datan?!
Pappa tog det som en ren självklarhet. Hallå? Hur många gånger har jag inte frågat om det? Iallafall gjorde de ändå ingen nytta! Heh. Jag förstod ingenting. Eller jo, till en början. Men sen när
inställningarna ändrades tack vare en Nicole (Inte att jag förstörde, utan bara gjorde det svårare) så var det kört.
Ja, jag får väl nöja mig med tråkiga Paint. Nån dag kanske jag vågar på mig photoshop igen. Hihi. Vi får se!
Nu ska jag snacka med världens bästa Cornelia Grip! Vi har webbkamera. Eller ja, hade. Men iallafall.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Aw! Älskar dig .

2008-06-27 @ 22:33:58
URL: http://cornelia.blogg.se/
Postat av: Bella

Snackade ni genom en webbkamera :S

2008-06-27 @ 23:03:56
Postat av: Nicole

Bella: Nej MSN smartie (;

2008-06-27 @ 23:07:21
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0