18 Juni 2008

Hallooo :)
Egentligen skulle jag ha gått upp halv 8!! HALV 8 på ett LOV? No way. Pappa skulle till jobbet så han skulle sjutsa hem mig till mamma. Men nä jag vägrade så nu sitter jag hemma med lillasyster & marie :)
Jag är ju kuuuuung på det här, det är den 18e juni och people... JAG HAR PENGAR PÅ MIN MOBIL!! Okej kanske typ 10 spänn men ändå, jag kan smsa (a). I vanliga fall tar dem slut den 9e.. heheh. Jag har abonemang fast det är spärrat eftersom att jag råkade ringa nära en tusenlapp.. eller mer en gång.. :P

Nu måste jag kila.

pusssss

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att du får en bra dag! :)

2008-06-18 @ 09:59:23
URL: http://ikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0