Powers genrep

Hejhej! :)
Är hemma nu. Åkte nån gång över halv 3! Så träffade jag hanna tjugo över vid rissne. Först gick vi och köpte godis (a)! Sen glömde vi köpa cola och massa. heh. Aa men jag orkar inte berätta allt :P Uppvisningen var jätte kort :S Haha gemfört med våra (dynamites) uppvisningar som brukar vara i minst en och en halv timme, men duktiga var dem! Speciellt mfc's group stunt! Skit grymma. Hah. Jaja. Nu är jag hemma iallafall! :) Kan dock säga att vi väntade i rissne i 2 timmar, om inte mer. Sen fick vi reda på att vi skulle mötas i centralen. HAHA. Aja, här är iaf en bild, klicka så blir den större.







''Kolla nicole, våra väskor är släkt'' Haha


Kommentarer
Postat av: elsa

gud, jag verkligen älskar din desgin! :)

har du gjort den själv eller fått hjälp av nån?

ha en bra dag, kram!

2008-07-03 @ 21:59:19
Postat av: Nicole svarar

Elsa: Åh tack så mycket! :) Har gjort den själv :) Puss på dig!

2008-07-03 @ 22:17:47
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Frida

Väntade ni det innan ni skulle åka till genrepet eller?

Hur kom ni i tid? :P

Kram!

2008-07-04 @ 10:20:29
Postat av: Nicole

Frida: Haha nej men vi trodde att alla skulle mötas i rissne. Så vi var där från halv 4 ungefär, det tar ju lite tid och köpa godis, haha! Sen så hörde vi från Emelie att vi skulle mötas i centralen, så då fick vi åka in dit (; Men ja, vi kom i tid :D

puss

2008-07-04 @ 11:37:53
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0