Pool

Hejhej.
Har verkligen ingen blogglust pga av en sak... men jag ska försöka iaf. Förvänta er inte det roligaste inlägget.
Även fast dagen var sjukt bra.

Började med att jag åkte och träffade en kompis. Sen så åkte vi och kollade i lite affärer (fick med mig 3 bikinisar och en kofta som jag har väntat ska komma in i lagret i typ tusen år! hem) sen så gick vi hem. hade det bajstråkigt. eller iaf jag. Så vi bestämmde oss för och bada. kl var typ 9 på kvällen tror jag. så vi badade i typ en timme. I noras pool. Eller det var när nora sov. imorgon ska jag antingen på grönan med kristina å några till, eller så ska jag passa nora. om jag inte åker till grönan imorron så blir det nog på söndag.

Jaja det var iaf askul.
Orkar verkligen inte blogga..
sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0