Nicole helt enkelt

Okej. Tänkte berätta om mig själv nu, haha för ni måste ju veta vem jag är som läser min blogg ! :D

Jag heter Nicole som ni kanske märkt. Och ska börja 8an i höst.Eller, efter sommarlovet haha! Jag bor i Sollentuna, eller min mamma bor där. Pappa bor i Viksjö! Jag har en lillasyster på 6 månader. Hon blev det i förrigår faktiskt! :) Hon heter Saga och är den enda bebisen jag någonsin sett som nästan aldrig skriker. Och hon gillar faktiskt och sitta vid datan, haha! Eller njeah. Hon gillar och slå på tangentbordet. Hehe. Men det är ju en bra början! (a). Jag går i en cp skola. Verkligen. Den är helt sjuk. Jag hatar den. Men alla skolor är ju cp så det är ingen idé & byta. Den hette Johanssons förut. Vilket var lite lagom stört. Men sen bytte dem/vi namn till Vittra i Sollentuna, är det ett namn eller en vägbeskrivning tycker ni? Andra alternativet tog hela skolan så när vår rektor skulle säga det så började alla att asgarva! Including me. Jag går också på Cheerleading på fritiden. Och jag kan lova er, att det är bland det bästa jag vet! Ni borde faktiskt prova:) Om ni tror att det är några tjejer i korta kjolar som hejar på olika lag så är ni helt efter. Typ i 70 talet. Vi hejar inte, vi tävlar. Vi har publik som hejar på oss, haha! Det ni! (; Jag och mitt lag tävlade DM i mars och tog brons. Vilket vi inte borde fått. Vi borde iallafall fått silver. För vi var verkligen jätte duktiga. Och det menar jag, vi var nog dem ända som aldrig tappade en topp. Iallafall. Efter DM är det ju SM så vi tävlade i en internationell tävling som var samtidigt som SM i samma hall & så. Då tävlade också mina tränare, cheer X och senior B! Dagen efter hade vi egentligen tävlat för då var det junior / minior dagen. Om vi hade fått guld eller silver alltså. Föresten var dagen innan senior. Men vi tävlade ändå. Iallafall. vårat Junior A elitlag fick en fjärdeplats, miniorerna brons, individuella minioren vicky en fjärde plats. Och emelie fick SM GULD! :D Det blev lite kallabalik i klacken, om man säger så haha! Hon var verkligen as bra! :) Min absolut bästakompis heter Amanda Gribbe. Hon är så snäll man kan bli. Verkligen. Hon har långt guldblondt hår och så blåa ögon att om man kollar på henne och kollar bort så kollar man tillbaka igen. Hon är nog en av dem snällaste jag vet. Eller njeah. Ibland haha! Vi är som syskon. Det har man hört ofta. Men lika är vi inte! (i utseende) Haha. Ja det blev lite långt hörrni. Nu vet ni lite om mig :)
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: haha okej, andvänd en kokbok eller hur det stavas XD :)

2008-07-06 @ 21:31:46
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: natta

svar: haha great ! XD :)

2008-07-06 @ 21:44:35
URL: http://naathaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0