I remember that day

Nu har jag verkligen ingenting och göra.
Egentligen skulle jag ju träffa Olivia. Men det blev inte av.
Iförsig kan ju båda två.
Men dem andra som skulle med kan tydligen inte, hah.
Men det är inte därför det inte blev av, utan det blev så bara.
Föresten kunde kanske inte min lilla apa (emelie) heller. Synd det.
Sen var ju nikki här men annars frågade ju olivia om jag skulle hänga med och bada med dem. fast det gick ju inte...
fast vi får göra det någon annan gång.

Och fortfarande så ska jag upp klockan halv 6 ungefär imorgon.
Hur mycket jag än har saknat henne (min kompis från USA) så orkar jag inte gå upp. Heh.
Men vad gör man inte för en kompis?
Så Nikki sover väl över här ikväll igen.
Nej nu ska jag äta godis (a) Köpte as mycket igår men orkade aldrig äta upp det.
Haha för filmen var ju läskig & vi kollade inte på den xd då drack vi bara cola istället och jaa, kollade på femman.

Det var nog allt för mej den här gången. Skriver nog mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0