my biggest adventure of the day is you.

Hejsan gullungar!
Nu sitter jag här och pratar med min lilla herr nilsson (emelie m) som är på sin kompis land.
Miss her allready.
Fast hon kommer ju hem på tisdag.
Men då åker jag till mammas kompis land. Dem har en kiddo som är lika gammal som mig. En kille.
Haha fan vad vi bråkar, varje gång vi träffas. Vill inte nämna hans namn för han är dum i huvet.
Men hans lillasyster Andrea, haha hon är så söt. Hon kommer nog oxå vara där.
Kommer bada, och sola för den delen. Och cykla på deras rosa gamla cykel, haha fan vad jag och N dampade på den förra året.
Det kommer bli skitkul, för på vägen dit åker vi förbi hummelsta och där har dem ju en skit stor godisbutik.
Yummy.
Nog om det. Jag skriver mer senare. För nu måste jag snacka med My. Hon har nämligen skaffat laget en maskot.
En djävul som hon vann på grönalund, och så är det ett hjärta på den, och i hjärtat står det ''Little Devil''
För er som undrar så går jag i Dynamites. En cheerleading förening. Och mitt lag (Jr. B) heter Devils. Haha :)
Vi hörs mera senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0