Men tjena

Hejsan gullungar!

Ja, som ni kanske har förstått så har jag vart med Lindah, Emelie & Olivia idag. Det var skit kul:) Haha. Ingen får mig och skratta så mycket som Olivia får mig och göra. Du är verkligen skönast, haha! (:

Först mötte jag Emelie&Olivia vid Rissne, så fick vi skjuts av deras snälla mamma, haha:) Sen så badade vi heeela tiden. Sen började emelie jaga mig och drog med mig till bryggan och försökte slänga i mig?! Hah. Sen så bärde emelie olivia och lindah mig och kastade mig bland fiskarna. GAAH.

Sen så skulle vi bygga men det gick inte så bra haha. Först skulle emelie vara topp. Men det slutade med att Olivia sa att hon vägde girafftunga hah. Och Emelie sa att Olivia vägde, åsne nånting HAHA sötaste tvillingarna :)<3 Sen skulle jag vara topp. HAHA. Då stod jag på Olivias axlar först sen så skulle jag kliva vidare över till Emelie och Lindah i en double base och Olivia bak men det var för flummat hahaha. Och Emelie voltade en massa! As duktig! Skit många som kollade. Några i en båt ba; ''OH SHIT'' Sen var det två killar som försökte volta. Sen kom Emelie och körde X-out och salto. Den ena killen ba till den andra: ''Fan hon ägde ju ut oss!'' Mohaha! Emelie är bäst. :)<3
Sen så solade vi lite. Sen drog jag och Olivia och köpte glass, godis och cola och sånt. Haha fast sen ville jag inte ha min glass. Lyckat Nicole.

Ska slägga in en video snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0