Lite om dagen..

Hejhej.

Jo idag så vaknade jag nångång vid halv fem som sagt (på morgonen alltså!). Och gick runt och tyckte synd om mig själv, haha. Eftersom att jag är förkyld på sommarlovet, när det är 30 grader ute. Jävligt lyckat.

Sen så åkte jag till rissne. Eller mamma skjutsade mig, rättare sagt.
Där mötte jag beellsoon och moou. Senare så kom världens bästa olivia.

Sen tog vi tåget mot.. huvudsta i think. Så gick vi till pampas (ett badställe). Fast jag kunde ju inte bada.
Men jag blev ganska glad när jag såg äckel fiskarna i vattnet. För då var det inte bara förkylningen som hindrade mig från att bada. Haha.
Sen så hoppade olivia bella & my i. Så stänkte dem as mkt på två tjejer som satt helt topless. Haha fan vad vi garva åt dem. Sen satt det några cp killar på bryggan också. Dem ba: ''JÄVLA SKITUNGAR'' Men ursäkta. Vart hade ni tänkt att dem skulle hoppa ifrån annars då? (Det finns ingen strand, utan en brygga bara)
Så vi gick & köpte glass. Eller inte jag, jag orkade verkligen inte.

Sen så trallade vi hem till Olivia. Och emelie var där såklart.. (olivias twin för sjuttioelfte gången) med ellen. Sen körde vi lite guittar hero. Sen vann jag över bella & my. Jag som trodde jag var sämst i världen. Hah, där ser man!
Sen så skulle dem äta glass igen men då orkade jag inte heller (hade skrattat för mkt) haha.

Sen så gick vi till my. Jag och bella alltså. Så kollade på anananananaas. Haha bara vi fattar. Ska kanske inte skriva i bloggen..

Jaja och nu är jag hemma. Har en bild, eller två kanske tom. På bella och olivia. När dem hoppar.
Hahaha dem ser helt cp ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0