Lista

Lovar du att vara ärlig? Yey.
Du heter: Nicole
Smeknamn: nicole, nic, räkan, pippi, nico
Låt just nu: I'm yours
Om du röker: Nej.
Beroende av: kära mobil
Favoritkaraktär(er) i bok: haha?
Vem behöver du mest just nu: vännerna.. ?
Vad tror folk om dig: vet inte, skratt damp antar jag haha!
Stämmer det: haha jorå!

Vad får du oftast komplimanger för:  olika :$
Vad säger du för att imponera på någon: nicole här! hah skoja.
Hur imponerar man på dig: va dej själv.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, haha alltid.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? haha okej :D <3
Vilken är din favoritmålning? ?
Vart bor du: sollentuna
Trivs du där: aarå
Äger du några converse: nej.
Vad har du för mobil operatör: comviq :/
Är du allergisk i mot något: ingen ''vanlig'' sak, nåt i cocosbollar:S
Har du haft sex idag: men nej?
Nästa mål i ditt liv: bli biff:) haha!
Hur svarar du i mobilen: aa hallå? / aa de nicole
Vem ringde du senast: pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag skulle hämta min laddare.
Antal sömntimmar inatt: palla matte på sommarlov HAHA.
Sov du ensam: aa
Tycker du om din pappa: Haha ja?

Brukar du komma i tid: till saker jag bryr mej om (a)!
När mår du bra: jaarå!
När blev du fotad senast: Haha idag.
Vanligaste färg på dina kläder: svart / vitt , eller ifs nåt färglatt nu på sommarn:D
Vad tycker du om fötter: ?
Är du smart: hehe beror på mitt humör.
Är du aktiv i skolan: jag ska fan få betyg :o
Vem/vilka saknar du just nu: emelie malmgren & amanda gribbe<3

När brukar du gå och lägga dig: det varierar faktiskt.
Är du blyg: det beror på (a)!
Sysslar du med någon idrott: Cheerleading
Vill du hellre ha mail än brev: spelar ingen roll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp
Har du spytt offentligt: jag vet faktiskt inte..

Använder du stjärnor eller kajal: nej?
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: vänner & familj
Är du nöjd med ditt liv: oftast
Om inte, vad vill du ändra på: bo granne med amanda gribbe, haha!
Är du bortskämd: tjejerna säger det :$ men NEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0