kungen talar ut om sina donken problem

''Deras pommes är flottiga, vilket inte är gott! Deras minimorötter är för safftiga för att räknas som nyttiga. Deras hamburgare har hälsat på nils karlson pyssling för mycket! (Alltså att dem är små!) Läsken har typ ingen kolsyra, min cola står här bredvid mig från donken nästan helt orörd. Det tar alltid lång tid att få sin mat. Alltid nåt som kommer om 5 minuter istället för direkt, när allt annat kommer. Förut var donken den billigare delen av snabbmat ställerna, men nu är den på samma nivå som de andra. Det enda bra är colaglasen och deras glass men det kommer man inte långt med. Så nu,här, idag bojkottar jag donken, och säger hej till mitt nyttiga liv! :D''
Haha Bella ditt problembaaaaaarn! x) Det är hon som har skrivit allt det där, så ni vet. HAHA.


Kommentarer
Postat av: Nathalie:)

Svar: :D <3

2008-07-07 @ 18:49:08
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: Jesper

Inget på mc donalds är nyttigt man ska ge fan i deras mat annars blir man tjock :D

2008-07-07 @ 22:14:38
URL: http://harving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0