I can't keep something.. that I never had.

Hejhej! :)
Nu är jag med nikki hemmos mig. Hon är längre än mig (?) Hon har alltid varit as kort gemfört med mig, haha sucker:P Nu är det jag som är sucker. heh.
Imorgon ska vi iallafall upp klockan 06.00 (a)! Men mamma skjutsar oss till arlanda så vi kommer ha med filtar och så i bilen och sova, hih.
Haha jag och olivia (nicöl&ölivia<3) tänkte se om alla vi fem kunde träffas igen, haha, men det blev inte av (a) jag är ju med nikki och ölivia är trött. Istället pratade jag med henne & emelie på msn.
fixade deras bloggar också som jag skrev innan.
Nu ska jag och nikki kolla på film, äta godis & så.
å jag saknar reeeeeeedan min lilla apa, emelie alltså <3 haha men jag träffar väl henne igen snart nån gång<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0