How am I supposed to live with no air?

hejhej!
Usch, jag har verkligen as tråkigt :/ Och dem flesta är ju bortresta! Tur att emelie är hemma så ja kan prata med henne:) Men hon ska ju kanske till ungern imorgon.. Kommer sakna henne! Okej, vissa är hemma. Men ändå. Fast ifs måste jag umgås lite med min fina kristina! Innan hon åker till Cuba i tre år. Nej hon får inte!! usch.

Iallafall. Alltså, imorgon ska jag typ inte heller göra något! Ska se om jag kanske kan ringa Nikki! (a)! Eller någon annan.. Men nikki om du läser det här så, nä det var inget jag ringer haha! Föresten ska jag rååådampa på hennes lillebrorsa! :@ Cpbarn som höll på med benjamin, och nikki ba satt där och garva medans jag var nära på och kasta ut benjamin genom fönstret, HATOBJEKT # 1!
Föresten har jag en bilddagbok också! (a) Det är bara att fråga om ni vill ha den!:)
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: natta

hahaha vadå är du inge bra på att baka ? :) <3

2008-07-06 @ 21:02:47
URL: http://naathaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0