Hold on!

Hejsanhoppsan allihoppa! :)
Ja, nu är det ganska bestämt. Jag ska på Cheer Camp. Med Anna & Sara, två nya tjejer i laget. Who cares, dem är as snälla :) Kommer ju lära känna dem bättre också. Det kommer vara amerikanska inspektörer där. Haha jo, jag längtar som fan! (: Nina blev sjuk så hon kommer antagligen imorgon, eller inte alls :/ Jag ska ju inte på det där lägret eftersom att min kompis kommer från USA. Har inte träffat nån av dem på 2 år. Hehe. Och föresten, en bra sak, Emelie kom hem idag! :) Yey! Ska tjata med mig Naomi på campet. Eller rättare sagt, hon måste tjata på sin mamma.. för dem ska till landet eller något. Jaja vi får se hur det blir.
Nu ska jag snart uuuut! Eller hoppas det iaf. Ska köpa en till kofta.


Kommentarer
Postat av: vicktoria

Jag ska förhoppningsvis också med, så vi ses där. På cheercamp, alltså (:

2008-07-18 @ 10:08:40
URL: http://vicktoria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0