Hemma nu

Hallooo!! Nu är jag hemma :)

Vi har faktiskt inte gjort så mycket. Haha. Har mest kollat på SM filmer och suttit vid datan, och så har vi snackat med Sara... tror jag hon hette haha. Och så frågade jag emelie om vi fick busringa henne, och det fick vi såklart, hahahha!

Juste jag ska kanske till grönan med den där Sara :P Haha och my och nån emma och nån till. Nåra från Luleå alltså (cheer) fast det är bara om bella åker. För då blir vi jämna och då har alla nån att åka med haha.

Imorgon ska jag kanske vara med världens bästa ölivia, my, bella, säkert emelie & ellen kanske skulle va med sa olivia. Och sen så skulle jag kanske ringa Naomi oxå (: Ringer senare, om ooolivia kan svara på msn först haha (:

Nu ska jag kolla på TV.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Camilla

välkommen hem

2008-07-29 @ 18:41:04
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0