Hemma igen!

Hejhej! :)
Är hemma nu igen! Ååh Nora dampade loss på mig :P Hon är 4 tror jag, min syssling. Och hon hade ju som sagt fått en lillebror, Oliver. Blä för småbarn. Alltså, nyfödda. Dem är läskiga x) Haha. Iaf. Vi gick runt med Nora i vagnen jag och Nikki. Sen slutade det med att jag satt i vagnen medans nora åkte ruschkarna (eller hur det nu stavas:P). Haha :D Fast jag var för tung tror jag, konstigt att den höll! Imorgon kommer Ninaaa!! Fatta hur cp glad jag är! Har inte sett henne på två år! Hon bor i tyskland för er som inte vet :P Å vi brukar ses på ett läger varje år. Men jag ska inte på det lägret det här året för vi får gäster från USA:) Har saknat den tjejen också! Hon från USA allså! Hon är ett år äldre (; Hon ska ha värsta cheer skills har jag hört :D Yeeey! Jaa, så jag hade det ganska fullpackat. För sen kommer några från frankrike också XD Hahh känner hela världen eller vadå:P OCH OM TVÅ DAGAR, DEN 18E, DÅ KOMMER EMELIE HEM!!! SÅ SOM JAG HAR SAKNAT HENNE!! <3<3<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0