Hemma

Hallooo folks ;)
Är hemma nu. Yey. Får verkligen damp på Simon ibland. För er som inte vet så är han 7 år. Jag ''passade'' honom lite idag. Först skulle vi äta hamburgare. Då ger han mig världens mördarblickar (?) Sen ''hotar'' han mig med att kasta hamburgaren på mig. Sen så dampar han mitt i allt och säger att jag inte får sitta vid datan för att det är hans? Ehm, jag hade inte ens tänkt (för första gången i mitt liv:D) sitta vid datan. Sen så hade jag tråk så började jag hoppa studsmatta haha. Så kommer han och ba aaaaaaah det är min! Så hoppar han också. Sen blöter han ner studsmattan med flit och knuffar mej så jag ramlar på det. Jag trodde han skoja så jag tänkte göra ryggstuds. Men nej han hade andra tankar. Sen så nockar han mig i huvudet med sin armbåge -.- Sen ska han dra i min kofta heeeela tiden! Så börjar han brottas med mig. Sen går jag in och kollar på TV istället. Så kommer han å ba '' NEEEEJ DE SKA VA DISNEY CHANNEL'' Jag ba ooh no. Sen dampar han och skit. Så går jag och hoppar för jag inte pallar med typ american dragon?! Eller vad det nu heter. Så kommer han och ska hoppa -.- Hopplös unge. Aja nu är jag hemma iallafall :) Föresten så härmade han mig också, vad jag än sa så skulle han säga samma sak. Sen så försökte jag irritera honom så jag började härma honom (så han skulle lägga ner.) Så ba sitter han där och ba: ''Jag är dum i huvet!'' Så svarar jag inte, så sitter han å säger de i typ 5 minuter till säg själv. HAHA. Aja det blev ett ganska långt inlägg ;)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0