Grattis

Hallooo
Lindsay Lohan fyller 22 idag. Haha! :D Fyfan vi ska ha gäster idag -.- Nån unge som heter Benjamin kommer. Åh jag får ryck på honom! Han är 4 år yngre. OMG han är 10, han ser ut som en 6 åring :P Aa iaf. Det första han gjorde när jag såg honom var att sno min mobil. Eller det kanske va mickes ? Aja iaf. Jag borde inte behöva vara i samma hus som honom. Welllwell. Imorgon ska några på.. eh till ett ställe :) Men asså jag skulle kanske med fast jag vet inte, fett pinsamt (a). Det är bara emelie jag riktigt känner. Men vi får se. Och bella kan inte komma för hon.. ? Aja hon skulle skriva det på bloggen ;) Men jag ska filma åt henne ifall jag åker dit. :P Jag får damp på min mobil. Jag skulle fått pengar i den igår. Men nope. Jag har inte pengar nu heller :( NÅN SOM HÄNGER MED OCH BOMBAR COMVIQ?!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0