Fan

Hejhej!:)

Nu sitter jag här och kollar på Living Lohan på datan. Yey.
Asså fyfan, imorgon ska jag upp klockan 9 på morgonen. Eller nej, jag ska åka då.
Till nåt landställe :( Massa andra kommer dit. Men jag orkar fan inte. Det är inte folk jag vill vara med precis.
Förlåt. Men jag vill verkligen inte.

Fast som sagt, vi stannar ju förbi hummelsta eller hur det nu stavas haha. Och där har dem skit stor godis affär:)
Mamma har lovat mig att jag får köpa nästan hur mycket godis jag vill (eftersom att jag måste följa med fast än jag inte vill.) Men asså jag kommer inte ens ta 1 kg. Haha, blir äcklad när det är för mycket godis. Det är faktiskt sant. Haha.

Åh! Hur f*n ska jag klara mig utan data? Och mobil. Seriöst är det här ett skämt? Jaja ifall nån smsar er med ett nummer som slutar med 930. Så är det jag som smsar från mammas mobil. Hihi.
Fyfan vad jag hatar det här. Måste stå ut med anonym oxå. GAAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0