Det blir visst ett inlägg ändå..

Hejhej! :) Nu är jag hos Nikita. När vi var påväg hem så smsade hon Freja och frågade om hon ville va med oss, fast sen sa hon att dem skulle ha träning (?) Nikita går också på cheer. UVGK nånting :P Så istället för och sitta framför min älskade data fick jag kolla på cheerleading. Dem tränade på typ nåt program dem skulle ha till nån uppvisning, freja är as duktig, verkligen skit bra topp! :D Ska möta henne nästa år:) Sen när träningen var slut så var jag freja nikita och deras kompis kvar och då tvingade freja mej upp i double base XD Jag är inte ens topp, haha höll på DÖ :D Men det var askul och jag klarade av det utan och ramla x). Och en sak.. ni som känner emelie karlson. Ni skulle INTE se nån skillnad på freja och emelie, dem är sjuukt lika! Ansiktet, håret, kroppen, rösten.. hela dem :P Sjukt var det. Fast freja är platinablond, som emelie var förut(: Jaja det var askul efter träningen iaf för vi garvade ihjäl, jag nikita o freja XD

Kommentarer
Postat av: amandasundgren

fin blogg :) har du haft en fin dag? kramkalas

2008-07-19 @ 21:04:39
URL: http://www.amandasundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0