Cp Internet!

Hejhej! :)
Vårt internet är helt cp! Ibland funkar det och ibland inte. Det är typ så i hela sollentuna (som jag skrev)! Kan dem inte bara fixa det ? AAAH! Men jag ska faktiskt inte klaga så mycket. Pratar med Olivia nu och hon är påväg till sjukhuset för hon har ju brytit fingret. Hon kanske ska operera! Stackare!
Öhm... Är det inte 7e juli idag? Jag är nästan hundra på att jag har rätt. Men wooot, varför regnar det då lixom?! Och vi som ska till pampas på söndag och badaaaa!! Fast jag kommer nog inte bada. My asgarvade i några minuter när jag sa att jag var rädd för fiskarna. Haha! Ända ställerna jag kan bada på är, antingen Thailand, Hawaii, Bahamas eller nåt ställe med tropiskt vatten! Sådär genomskilnigt turkost! :D Det är det bästa som finns när man är utomlands. ÄLSKAR SÅNT VATTEN! Haha det vet nog alla som känner mig (a)! Men jag är faktiskt rädd för fiskarna på badberget HAHA.
Nej nu ska NicÖL snacka med ÖLivia <3 :)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0