SOCKER BEROENDE?! HAHA

Haha vet ni nu sitter jag och Amanda här på min säng med datan och äter choklad och dricker cola :) Men innan det när vi satt och chattade med folk på msn så började jag skaka och amanda fick panik HAHA.  Jag höll på svimma. Så gick vi ner till köket och amanda ba: HÄÄR TA COLA!! Och jag darrade som satan och skrattade :P Och höll på svimma igen haha. Men nu har jag ätit choklad :) Sockerberoende? Njea, hoppas inte det :P

haha en till grej, nånting kristina sa tidigare idag:

stina: men asså du och tjejerna, ni är ju egentligen rätt.. asså i skolan är ni..
nicole: ja vi tar väldigt mycket plats haha.
stina: nej men ärligt ni är ju typ dem populära.
nicole: njeah, högljudda och hörda stämmer nog bra in :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0