Pictures

Det var sjukt kul med Annie och Tove. Vi åkte till kista och det var proppfullt där vid food court, så jag ba men pappa är ju säkert här. Jag sa det på skoj. Så 5 minuter senare kommer nån och sätter sig vid bordet framför oss så var det pappa haha. Han trodde typ att vi skolkade, han visste ju inte att vi hade fått ledigt. Sen så säger jag och Tove exakt samma saker ibland, samtidigt, det är fan läskigt. Vi gjorde det idag också.

Annie och Tove, och pappa i bakgrunden hahah.

Min och Annies glass :)

Haha vi hittade en as rolig mössa.

Snacka om att alla ser retard ut..

Annie med cp mössan:)

Kommentarer
Postat av: jennifer

den där glassen såg inte lite god ut ;D

2008-12-16 @ 20:03:57
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0