Look at you, look at me, we are ment to be

Hejsan. Veckan började med en sjukt rolig skoldag! Yay. Och Tove om du läser detta, kan jag låna en luciaklänning av dig? :) Jag hittar ingen! Nu sitter jag här och kollar på tv med datan i knät och pratar med världens bästa Jessica! Ska gå ner och ta lite choklad hihi. Onyttig måste man ju vara? Förresten, jag har världens mest fullspäckade helg framför mig! På lördag ska jag vara på Cheerleading uppvisningen klockan 08.30 och hålla på i fleera timmar till säkert 2 tillochmed. Sen måste jag KUTA till kyrkan eftersom att vi har lucia där med skolan (vi får sovmorgon på måndagen). Asså jag tror nästan det med skolan börjar klockan 2, asså skit. Men sen på söndag har jag träning och sen ska jag träffa Amanda Gribbe, världens bästa vän:) Och sen på kvällen är det väl.. nej fortfarande med Amanda:)
Och förresten, flera har frågat om Gossip Girl quizzen, ni hittar den här! Puss!

Kommentarer
Postat av: tove

ja de kan du nicoli:) men måste man ha det tills i morron? för då ligger vi lite risit till:S

pössssssss!

2008-12-08 @ 21:12:39
URL: http://girlicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0