Framgång tjejer!

Hejsan :) Idag på träningen gick det sjukt bra! Vi satte bygget med lilla Jessica och det blir bara bättre och bättre! Sen prövade vi dräkter som vi ska dela med miniorerna på juluppvisningen. Jag fick storkel 3! Den är jätte liten, kjolen asså och jag ska dela den med en tjej som är född 98, 4 år yngre HAHA! Lycka till med att jag kommer in i den :O Eller asså den e skit kort jag känner mig som en jätte i den :P Jaja det löser sig. Vi visade programmet för daisies (miniorerna) och sen en gång när jag skulle köra en kullebytta så glömde jag att ta i med händerna så jag snurrade i luften och landade på baksidan av huvudet, väldigt lyckat! pusshej
en liten bild på mig på sm x) my står bredvid :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

mahahah , jag fick storlek 4 stolt* eller jag tror det var 4 i alla fall :S <3

2008-12-07 @ 18:26:47
URL: http://absoluthannas.blogg.se/
Postat av: my

viär snyyyyyyyggast;)

2008-12-07 @ 18:56:05
URL: http://extramysigt.blogg.se/
Postat av: Cornelia

HAHAHA, GLÖMDE TA I HÄNDERNA?!?!?!?!??! XD HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH SÖTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASTE XD

2008-12-07 @ 19:34:05
Postat av: cornelia

föresten, är det samma dräkter som förra året? för mminiorerna skulle väl få nya? eller ska dolphins få nya?



pusssselusse<333

2008-12-07 @ 19:36:04
Postat av: nicole

Cornelia: Aa daisies ska få nya men det tar ju dit innan de kommer, och juluppvisningen är next week ;) HAHA FRIVOLT FÖRFAN! :D<3

2008-12-07 @ 19:44:06
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0