Emma Rossander är bäst:)

Hejsan nu sitter jag och försöker plugga in lite vett i hjärnan. Ne men jag pluggar fysik och det s.u.g.e.r!! Men Emma fattar inte heller så mycket av teknikrapporten så vi jobbar tillsammans genom msn :) Asså det är fan lättare på msn än i verklighet, då läser man ju och det är lättare för mig och koncentrera mig haha.. typ. När man pratar börjar man ju babbla om annat. Förresten vill ni veta hur (o)modig sebbe är? Han var hos magnus med alle och så hade typ några fulla 18 åriga tjejer kommit på magnus trädgård haha så hade sebbe kutat iväg medans magnus och alle stod och garva. Asså förlåt men han är den fegaste jag känner. Tönt. Mina tränare är lixom 18? Och dem är de snällaste på denna jord, har dock inte sett dem fulla haha men dem skulle aldrig göra illa någon så jag tror inte sebbe behöver vara rädd för TJEJER !!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaaah, emma är bäst <3 hahaahaaaaaa är sebbe rädd för tjeeeeejer!? :D <3 skojsigt.

2008-12-03 @ 21:57:37
URL: http://absoluthannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0