Devils / Träning

Kom nyss hem från träningen och ska aldelles snart duscha :) Men först ska jag äta två mackor för jag lovade My att bli bättre på det eller nåt:) Asså att äta efter träningarna. Jag gör det, men kanske inte tillräckligt men aja jag äter nu iallafall! Jag åkte med Hanna och vi skrattade i stort sett hela vägen haha. Jag gjorde ju klart hela projektet igår men vi har haft typ en månad på oss men det är nån/några som inte är klara.. Men aja jag är klar iallafall och ska lämna in det imorgon yay.
Vi ska ha styrketest sen i laget, hjälp:( Men jag hoppas det går bra. Idag röstade vi även vem som skulle bli captain:) Jag visste inte vem jag skulle rösta på för de känns som att man favoriserar nån fast man gör ju inte det men allt blir så komplicerat å blää. Alla borde bli captains :P Haha skoja men jag vet inte de blir bara komplicerat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0