Cp

Heeeeeej här sitter jag my och bella och kollar på Sm filmen (CHEER ofc). Det har vi gjort ända sen kl. 7 men asså det finns ju faktiskt inte bara ett år! Fleraaaaa år finns det ju så vi har kollat från 05 :) HIhihiohho. Vi har även mobbat Frida R på msn (citat by my) och så har jag smörat för frida sundqvist :D hon är 2 år äldre mohaha. Ne skoja men jag ska hälsa på henne på dm :) Sen så bråkar jag och my ofta och bella är såklart på min sida :D vi har det jätte roligt iaf jag. För jag torterar bella lite då och då:) Nu måste jag gå pusshej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

wow nicole xD

2008-12-28 @ 13:12:11
Postat av: Anonym

va?

2008-12-28 @ 13:33:35
Postat av: cornelia

"ja ska säga hej till frida sundqvist" xD haha typiskt du =D förut skrev du typ ja ska säga hej till karna på sm eller nått sånt xD därförs krev jag wow xP alltså "skitcoolt att säga hej" do you understand? xD

2008-12-28 @ 15:46:58
Postat av: nicolie

Hahaha men va, vi webbade med frida och mandy från hce och de webbade med nån från top gun sammtidigt och drev med honom så det var bara flum, och det där med karna, jag träffade henne på cheer camp och det var fan kul för alla vi dynamiter lider av adhd och skämde ut oss fast hon var typ likadan, hon skrattade åt allt vi gjorde haha

2008-12-28 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0