Tråk.

Hallo gullungar!

Jag har bajstråkigt nu. (ska föresten börja blogga lite oftare nu, eller försöka)

Iallafall.. skulle det inte vara en.. fest.. idag? Kan inte säga så mycket men ni i skolan fattar.
Smsa mig. Skriv inte i bloggen. Det är ju hemligt:)

Vi får väl ta det en annan dag. Eller rättare sagt, måste ta det en annan dag. Hell yeah att den festen blir av!

Föresten är jag så jävla sur på min cp störda skit skola! (Ni får ursäkta..) Men jag får ett jävla cp papper där det står:

''Välkomna till höstterminen 2008 på Vittra i Sollentuna!
Sommarlovet går mot sitt slut och ni har förhoppningsvis haft sköna, roliga och soliga dagar.
Efter sommaren kommer alltid en höst och vi hälsar därför er välkomna till skolans upprop måndagen den 18 Augusti.''

(orkar inte skriva hela A4 pappret. Vår rektor har tydligen inget liv..)

18 FREAKIN' AUGUSTI? skojar ni med mig?! Alla andra slutade typ 12e, eller 9onde och börjar 21. Men nej, vi slutade senast av alla, 13e och ska börja tidigast? JAG SKITER I VÅRA LOVDAGAR! (Vi får två extra lov dagar efter varje lov, alltså sport & höst och sånna..) MEN OCH?! Hata hata hata cp vittra, (alla i skolan hatar den!) FYFAN.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag slutade 11:e och börjar 18:e haha :P

2008-08-01 @ 21:07:46
URL: http://coolkiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0