Skol & Träning start.

Hejsan sötungar!

Imorgon är det skola för min del.
Klockan 09.00 ska jag vara på skolans skolgård. Kommer nog inte gå så bra.
Det betyder ju att jag måste vakna typ.. halv 8? Fan jag måste köpa busskort också.
Eller nej, det är ju mamma som tar hand om det, hihi!
Klockan 11.00 är det slut. Och då måste jag skynda mig hem.
Sen ska jag möta My & kanske Malin oxå. Tidigare än vanligt. Så ska vi bara in till stan och köpa några grejer.
Vad får ni veta senare, heh.
Sen drar vi ju till träningen ofc! Vi ska ha try out så det blir massa nya som kommer och provar:)

Ska duscha snart också. Sen ska jag ringa Amanda.
Fast hon är i stinsen nu..


Ha det bäst.
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0