School sucks

Hejhej. Är hemma nu från skolan.
Fan vad jag irriterar mig på vissa. Dem vet nog själva.

Vi hade typ gegga.. (?) till mat idag. Euw.
Vågade inte smaka, haha! Men Ebba fick i mig lite, uuusch säger jag bara.

1. Williams äckliga gegga, haha!
2. UUSCH. fick inte i mig nånting.
3. vems mat (?) iaf sebbe i grått & typ alle i blått.. ofc.

Blä. Alla tog typ det där äckliga utom jag och Ebba? Eller nej , hon tog också.
Det smakade typ bajs! Inte för att jag har smakat bajs, haha. Men whatever.

Orkar inte blogga mer.
Pussen

Kommentarer
Postat av: Frida

Asså du äter ju typ aldrig någonting, inte änns på campet och då var man ju hungrig hela tiden (A).

2008-08-26 @ 19:54:40
Postat av: Anonym

Frida: Haha du ska se mig när jag är hungrig (a)

2008-08-26 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0