One more time

Jag har aldrig i mitt liv ätit mer än ''40 minuter'' av en pizza, om ni förstår vad jag menar haha! Inte ens när vi skulle träna i 6 timmar! Men nu åt jag nästan en hel! Sjukt stolt, hihi!
Och idag i skolan åt jag faktiskt 2 äckliga korvar och äckligt potatis mos! Sen åt jag frukost också! Det ni!

Men men, vad gör man inte för Cheerleadingen?
Vill inte nämna det i bloggen.. men det är ett fåtal som vet. Dem jag litar på dvs.
(haha nu låter det som om jag bantar, men nej! jag mår bara illa av frukost och hatar skolmat.. och orkar egentligen inte en hel pizza, there you go!)

Imorgon är det träning som gäller(: Put a smile on your lips Nicole!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0