Min lillasyster har lärt sig säga Hej :D

Hello! :)

Är hos pappa nu.
Föresten, kommer ni ihåg förut när jag skrev att Saga hade sagt Hej? Det var mer en gissning, det lät så. Men nu sa hon det igen igår! :) Sen sa hon ''Maaamma'' för nån sekund sen! YAY! :D Min sötunge haha :)

Fast hon vägrar typ äta.. hon satte i halsen också när hon väl skulle äta, (inte för att hon åt, but whatever). Skit läskigt!

IMORGON ÄR DET SÖNDAG FÖRFAN! Shit vad tiden går. Måste lära mig och vakna i tid också. På måndag är det helvetet som gäller (faktiskt laget ''Devils'' också haha) men jag syftade på skolan (:
Devils gör helvetet till den bästa platsen på jorden, njea.. inte skolan dårå. Hah.

Måste kila nu.
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0