Hemma från Cheercamp. Malmö tjejerna är bäst! <3 :)

Hejhej. Nu är jag hemma från en helt otrolig, rolig & underbar helg i uppsala. På Cheercamp.
Det finns inget jag kommer glömma.
För hur låter det här?


Tony G. Koreografen till Bring it on filmerna, alltså han som gör alla danser var på campet. Och gissa vad? Han åkte igår för att åka och spela in Bring it on 5 idag. Men hörrni.. Han lärde oss dansen som ska vara med i filmen. OH YES!:)
Massa från bl.a Top Gun var där. Och det var så himla kul och jag längtar redan tillbaks.

Och så fck jag träffa karna :DNi ska bara veta hur snäll&söt hon är. Skrattar i stort sett hela tiden haha, det får en på superhumör! Saknar henne redan.. jag menar, hon bor ju i malmö! :'(
Iallafall. Igår kväll satt vi i en ring mitt i hallen, malmö allstars (karna & lisas lag) allså jag och några andra i dynamites, Emelie, Olivia, Lindah, Frida & Ellen. Gud deras Ellen, inte dynamites ellen utan malmö ellen haha hon var så himla rolig, hon tog fridas saltpinnar och gömde dem under tröjan haah!
Iallafall så fick vi höra Lisa säga ''Hamburgare'' HAHAH. Gud vad vi skrattade. Sen fick vi dem och säga ''Hallå jag heter Bruce' på både skånska och svenska. Haha vi ramlade ju omkull av skratt. Dem med. Så svarade vi ''Hallå Bruce''. Det var så himla kul! :)

Sen så skulle vi bygga i förrigår tror jag det var. Då hade jag Lisa som topp, det ni! :D Fast jag är så himla svag så jag tycker synd om henne som fick en räka till bas. Förlåt för det haha!:) Sen så blev jag helt plötsligt topp? Vi körde baskets, cradle & extension och sånt. Det var verkligen läskigt för jag är inte topp egentligen. Men efter några försök så fick vi upp en stadig libb och det var skit bra för och ha tränat i typ... 1 timme? Vi körde ett program med Thunders.
Elin & Emma (Emma var det väl) tvillingarna. Och hela laget, dem var så himla snälla! Vi gjorde iallafall ett program. Slutposen var en pyramid. Lilla Lisel i en fivesplit (stavning?) jag och.. en av tvillingarna haha i libb, hitch på fivespliten och andra tvillingen i excension bakom. Vi satte det. Eller tja.. jag kom inte upp för Isabelle hade gjort illa handleden så hon kunde inte köra helt.. men jag kom upp liteeee sent bara. Men jag var uppe då vi skulle vrida till hitch och skrika ''YEAH'' :D Och det var ju viktigast:) Nikki Elfstrand hjälpte oss med vårt program, tack så mycket för det :) .

Iallafall var det jätte kul! kommer aldrig glömma det med malmö tjejerna! Föresten så satt jag bredvid Karna när vi åt! :D ahaha stolt! Saknar dig redan :'( <3 Du är sötast!

Här kommer några bilder. Jätte suddiga.. Menmen


1: Påväg.. hem? Malmö All Stars, Cardinals bakom!:)
2: Hallen vi sov i haha!
3: Frida, vem annars! Haha.
4: ÖLivia!
5: Min fina lucky ducky! <3:) (alla fick en) fast olivias är missbildad hahahah!
6:Jag känner henne inte! Fick bara reda på att hon hette Emelie.. hahah nej hon är så söt så söt!:)
7: CARDINALS! Malmö all star cheer:)<3
8: Ellen är sjuuuuuk. Hahaha.
9: Emelie, Lindah & Frida. Haha.
10: Frida & Lindah, haha puckon! :D
11:Emeeeelie.
12: TONY G! :D autograf:D Hihi!

Kommentarer
Postat av: natta

Hej alla, ville bara säga att jag åker till holland nu, ha det bra i sverige. Kommentera gärna min blogg nu när jag är borta . Hejdå! :)

2008-08-10 @ 21:08:56
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

ni verkar ha haft de kul :D

2008-08-11 @ 11:59:23
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hah kul :D

2008-08-11 @ 14:41:10
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ellen från malmö

HAHA, ni va ju sjukt härliga ni med! Vi ses ju förmodligen på SM! Puss!

2008-08-11 @ 18:00:13
Postat av: dansedockan.blogg.se

hejhej! bra kämpat på campet! :) Har du några bilder på oss från malmö så får du jättegärna skicka dem till : icai[email protected] :) var också med på lägret o i vår lilla ring på kvällen hehe :P åhh just d! vi inte cardinals nu :P ha d! Kram!

2008-08-11 @ 19:13:20
Postat av: dansedockan.blogg.se

hejhej! bra kämpat på campet! :) Har du några bilder på oss från malmö så får du jättegärna skicka dem till min mail :)var också med på lägret o i vår lilla ring på kvällen hehe :P åhh just d! vi inte cardinals nu :P ha d! Kram!

2008-08-11 @ 19:15:27
Postat av: sandra

går du i sthlm dynamite cheerleaders ? :) Jr A eller B ? Ska typ förmodligen börja i B till hösten :)

2008-08-11 @ 20:35:07
URL: http://sandrush.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nicole lever du`

du har lixom inte skivit senn i går kväll ?:o

DU MÅSTE SKRIVA SNAAAAAAAART SÅ JAG VET OM DU LEVER MOUHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH

GISSA VEM ?

2008-08-11 @ 21:43:52
Postat av: elli

ser ut som du haft kul!! :D

2008-08-12 @ 01:01:21
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0