Förlåt.

Hejsan.
Förlåt att jag suger på att uppdatera, but do i look like a pro? Föresten så är det ju slutet av sommarlovet, så datan får vänta:) Eller njea.. bloggen får vänta. Hah.
Dagen började med att vi vaknade xd. Jag och Amanda alltså.
Sen passade vi Saga (min lillasyster) i en timme. Sen åt vi glass, kladdkaka och massa.
Föresten, på tal om Saga. Hon är 7 månader. Och hon sa ''Hej'' idag?! YEY! :)
Ja så dagen har ju typ gått ut på det lilla.. och datan såklart. Haha.

Här har ni lite om vad jag ska göra imorgon:

♥ Packa klart det sista inför Cheer Camp.
♥ Duscha, haha!
♥ Kanske vara med Amanda, men jag vet inte om jag orkar.
♥ Ta hand om Sagis lite:)
♥ Ta farväl av min älskade data, två dagar utan den! Haha.
♥ BLOGGA.
♥ Försöka få lite pengar av pappa till campet haha (inte för att det behövs) men ändå:)

Yep. That's my day.
På Fredag får jag äntligen träffa Emelie! :) I've missed her..


OCH SÅ SKA JAG FÅ TRÄFFA KARNA PÅ CAMPET, YESYESYES I'M SO LUCKY! :D



Ser ni lyckan? Mitt älskade lag! Cheerleading är nog det bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: Julia

aww... fiin bild :)

2008-08-07 @ 17:02:33
URL: http://coolkiddo.blogg.se/
Postat av: cornelia

Jag är den ända som kollar mot publiken på bilden hahah xD

2008-08-08 @ 15:35:20
Postat av: Nicole

nej... olivia oxå.. försten ska man kolla på toppen när man bygger :P

2008-08-13 @ 11:22:16
URL: http://nicolepippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0