extra blogg

Det finns för många som läser min blogg. Visst, kanske inte så många för er där ute i bloggvärlden. Som lever för er blogg statistik. Men för mig är det för många som jag inte vill ska läsa min blogg som läser den.
Allt blir för komplicerat.

Jag kommer blogga i den här bloggen, precis som vanligt.
Men jag kommer ha en annan också. Lösenordsskyddat. Vill ni ha den får ni fråga efter den..
Fast då får ni skicka nåt mail till [email protected]

Bloggen är först och främst till nära. Till folk jag litar på.
Dvs. Närmsta vännerna & Devils.. osv.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Wöööw, holy shit, lösenordsskyddad? ^^

haha, älskar dig ! <3

2008-08-31 @ 20:37:29
URL: http://gribbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0