Dumbambamdam

Hejsan snyggon!

Först och främst vill jag bara att en person ska veta hur jävla jobbig den är. Du fattar nog själv vem du är, ta åt dig säger jag bara. Vafan, man gör allt för dig. Sen får man bara skit tillbaka? Först var du snälla lilla ängeln som alla älskade. Men du är nog allt ifrån det trots allt..

Iallafall.
Idag var jag ute med mamma som sagt och så skulle jag ha massa bajs till skolan... ööh.
Sen träffade jag världens sötaste Amanda :) Så ja då var vi på H&M och så ist haha :)

Skit kul och träffa henne! Hon hade blivit lika lång som mig! Om inte längre. Haha inte för att jag är så jätte lång men ändå :)
Ska kila nu.

Ha det bäst.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0