Dagen

Haallooo.
Idag har jag haft skolstart, som ni säkert märkt haha.
Gick sådär. Sa lite för mycket.. Haha. T.ex. om att jag inte ville gå i klassen tack vare eleverna x)
Haha asså vi är dem ända 8orna som måste gå med 7or! Alla andra är 8/9or. Fyfan.
Iallafall. Sen åt vi massa tjockis saker i en park. Och min lärare ville ha min cola HAH.
Min fina kristina var med också, hon gick ju i min klass innan. Hon slutade nu eftersom att hon åker till Cuba imorgon, fem på morgonen! :( I två år. FAN. Skit!
Då började alla såklart gråta (senare i stinsen med tjejerna) eller jag började haha, så säger typ alla andra att jag smittar av mig när jag gråter? Det är ju fan hemskt haha.

Sen var jag med bästavännen, Amanda. Och jaa.. Bilder kommer sen.

Här är iaf en bild på några från oss i dynamites & malmö allstars. Saknar er. Jag ser fan sjukt ut.. Aja.

Jag tror att det är:
Ellen, Lisa, (kan inte namnet på hon efter lisa), Isabelle, Karna, Frida, Ellen, Emelie, Jag & Geraldine

Kommentarer
Postat av: Frida

herre gud jag sur ut som en bebis! :o

2008-08-18 @ 13:22:08
URL: http://alltidlageforkex.devote.se
Postat av: Anna

va mysigt, älskar att vara iväg på läger sådär!

2008-08-19 @ 21:45:47
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0