CHEER CAMP SNART!

Hejsan hejsan! :) Nu är jag på riktigt bra humör. Konstigt nog. Det har jag ju inte vart på länge..
Iallafall.
Snart så är det Cheer camp :) Den 8e. Och vet ni vad? Karna ska dit! Jag är typ överlycklig! :D Hihi!
Då kommer jag få träffa henne:) Fast hon går ju i A. Men ändå. När man typ äter & sånt, då! :)

MEN JAG ÄR ÄNDÅ SUPERDUPER GLAD! :D
Ska dit med Anna & Sara i laget:) Sen vet jag att emelie&olivia oxå ska dit... och några till från diamonds(:
Och massa gulliga daisies tjejer! :D <3 (Miniorerna)

Men ändå! Jag är as glad för jag får träffa världens bästa Karna! <3
(fast jag är ju typ världens fegaste när det gäller och hälsa på folk, så vi får se hur det går... :P)

Och så som jag har längtat efter träningarna! :D Saknar er, devils! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad heter karnas blogg? :)

2008-08-02 @ 00:09:10
URL: http://coolkiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0