Bilder


[Klicka på bilderna]

Hejsanhejsan.
Har varit hos Nora idag, som ni märkt. Och har tagit hand om henne i några timmar. Jobbigt, men kul :)
Vi badade och massa. Orkar inte förklara.

Sen lite senare så träffade jag Elin. Min syssling. Och vet ni vad? Hon hade tydligen vart på en blogg träff där Lisa (lisaplace.devote.se) hade vart. HALLÅ?! Och jag frågar mig fram till det?!
GAAH :P Juste, blondinbella var också där. Men det är Lisa som är bäst! (Och karna såklart!) :) <3

Sen så garvade också anonym åt mig i typ en halvtimme när han fick reda på att jag var cheerleader.
Nämner inte hans namn för han förnedrade faktiskt cheerleading! :P Men han e dum. Han vet inget (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0